כל הדברים המומלצים

סובלים ממיגרנות ולא מוצאים פתרון?

 

מיגרנות הן בעיה נפוצה עבור אנשים רבים. עם כל כך הרבה דרכים לטפל בו, קשה למצוא פתרון יעיל ללא עזרת הרופאים.

אם אתה סובל ממיגרנות ומחפש דרך קלה להיפטר מהן, עשויים להיות הפתרון שאתה צריך.

מחקרים מראים ש-45% מהסובלים ממיגרנה ירידה בהתקפים שלהם בחצי לפחות.

אחד התסמינים של מיגרנות הם סחרחורת ובחילות, שיכולות להוות בעיה עצומה עבור הסובלים. היו מקרים שבהם המטופלים הגיעו לגבולותיהם וביקשו עזרה.

מצאתי את הפתרונות הבאים כדי לעזור עם המיגרנות שלי:

נוף מרהיב:

אני מקבל ממש סחרחורת ובחילה בזמן שאני מסתכל באופק, אז הקפדתי להוריד את הראש במקום. אני מוצא שזה מועיל אם אתה רוצה למנוע ורטיגו גם כן.

נהגתי להשתמש במאוורר כשהיה חם מדי בחוץ כי יש משהו ברוח הקרירה שעוזר לי להרגיש טוב יותר מכל סוג אחר של הקלה.

מִחיָה:

אם אתה מרגיש חולה, עדיף לא לאכול משהו כבד או שמנוני כי זה רק יגרום לך

מיגרנות מורכבות ולעיתים קשה לאבחן. בדרך כלל ניתן לסווג אותם לשני סוגים: כאבי ראש מיגרנה וכאבי ראש מקבציים.

מאמר זה דן בסוגי המיגרנות וכיצד הם שונים, כולל הסוגים הנפוצים ביותר של מיגרנות, תסמינים ואפשרויות טיפול.

כאשר סובלים מכאב ראש מיגרנה, לא תמיד קל למצוא לו פתרון. מאמר זה דן בכמה תרופות טבעיות למיגרנות ללא תרופות שתוכלו לנסות בבית.

כאבי ראש מיגרנה מתחלקים לשני סוגים: מיגרנה וכאבי ראש מקבציים. כאבי ראש מקבציים הם לרוב כואבים יותר מכאבי ראש ממיגרנה, כאשר אנשים רבים חווים הילה לפני תחילת כאב הראש וכן חוסר תחושה בצד אחד של גופם או תחושת עקצוץ באיבר אחד.

מיגרנות הן סוג של כאבי ראש אשר עלולים לגרום לאדם לחוש כאב, בחילות ורגישות לאור. תסמינים אלו יכולים להימשך בין 4-72 שעות.

סוגי מיגרנות:

מיגרנה ללא הילה (mwoa)

מיגרנה עם הילה (mwa)

מיגרנה ללא סימני אזהרה (wmws)

מיגרנה עם סימני אזהרה (mwsws)

מתי לפנות לרופא?

אנשים רבים אינם מודעים לחשיבות של פנייה לטיפול רפואי אם הם סובלים ממיגרנות. חשוב לפנות לרופא אם יש לך כאבים בראש, בעין, בלסת או בלשון שנמשכים 4 שעות או יותר.

מתי עלי ללכת למיון?

אם אובחנת עם שבץ מוחי ואתה מאבד תנועה בצד אחד של הגוף שלך או שהדיבור שלך מושפע, אז זה יכול להיות מצב חירום ועליך לגשת מיד למיון. אם נראה שהשבץ שלך מחמיר במהירות ואין טיפול זמין, עליך גם לפנות לטיפול רפואי מיידי מהמיון.

אם אתה סובל ממיגרנות, יש כמה דברים שאתה צריך לעשות קודם. ראשית, נסו להבין מה גורם לכאב. זו יכולה להיות פעילות מסוימת או משהו אחר לגמרי. אם זה משהו כמו פעילות, אז אתה צריך לנסות להימנע מלעשות את זה בכל פעם שהמיגרנות שלך מחמירות.

אם הסיבה לכאב שלך עדיין לא ידועה, אז עדיף לראות רופא. אולי יש דברים אחרים שהם יכולים להמליץ עליהם לטיפול או שהם אולי יודעים על כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור עם הכאב וכאבי הראש.

אם אתה סובל ממיגרנות במשך יותר משלושה חודשים ולא מצאת הקלה בתרופות ללא מרשם או בטיפולים אחרים, ייתכן שיהיה צורך לפנות לרופא.

שתפו את המאמר
Facebook
Email
WhatsApp
עוד מאמרים באותו נושא
רוצים לפרסם כתבה באתר?